5 דברים חשובים לכל חדר שינה

אין נוסחה קבועה לעיצוב חדר השינה המושלם, אך לא הייתה כזו, סביר להניח שהיא הייתה כוללת לפחות חלק מהפירוט הכיפי שהכנו לכם. לא משנה מהו התקציב שלכם או מה הסגנון האישי שלכם, חדר שינה מנצח, מזמין ונעים הוא כזה שיש בו שפע של תאורה טובה, שטיח נעים ומצעים רכים שעושים חשק להתכרבל בהם לנצח. בדרך לעיצוב חדר השינה המושלם, הנה כל הפריטים החשובים שחייבים להיות בו. שינה נעימה!

המצעים

גם אם יתר המרכיבים בחדר השינה עוד לא מושלמים, תמיד תוכלו לסמוך על מצעים טובים, נוחים ומעוצבים שיתפסו את העין ויגרמו לחדר השינה שלכם להיראות הרבה יותר מזמין. מיטה זוגית עם מצעים זוגיים תואמים, הרבה כריות צבעוניות עם מרקמים מעניינים, סדינים רכים וכיסוי מיטה מעל פשוט יהפכו את חדר השינה שלכם להרבה יותר יפה, ואת השינה שלכם להרבה יותר מזמינה.

מסגרת המיטה

אם יש רהיט שהוא סמל של חדר שינה בוגר, הרי שמסגרת מיטה מעוצבת היא בדיוק הסמל הזה. ממש כמו מצעים יפים, גם מסגרת מיטה עם נוכחות מוסיפה אישיות לחדר שינה כולו, ומוסיפה לו ליטוש שיקי ועדכני. ויש גם חלק פרקטי לכל העסק – אם תבחרו במסגרת מיטה גבוהה, במיוחד אם זו מיטה זוגית, הרי שתיהנו גם מתמיכה מעולה ונוחה מאוד לגב – מתכון מושלם לקריאת ספר מהנה.

שידת לילה מעוצבת

שידת לילה חיונית כמעט כמו מיטה בחדר השינה, גם מסיבות פרקטיות, שכן אתם זקוקים למשטח נוח להניח עליו את הטלפון שלכם, כוס מים ואת הספר האחרון שאתם קוראים, אך גם מסיבות עיצוביות, שכן היא מעניקה הרמוניה לחדר, יוצרת סימטריה בין אזור המיטה לבין יתר חלקי החדר וגם מאפשרת לכם ליהנות ממקום אחסון נוסף. כדי שיהיה לכם נוח באמת, הקפידו לבחור שידה בגובה מתאים בהשוואה למיטה והתאימו אותה גם לסגנון המרכזי בחדר.

שטיח נוח

חדר שינה ללא שטיח יכול להרגיש מעט קר ולא מזמין. לכן, מומלץ לבחור שטיח שמוסיף צבע וחיות לחדר, או טקסטורה מעניינת שמשדרגת את החלל ברגע. זה גם יעזור לתת הרמוניה לחדר וגם לעמעמם את רחש הצעדים בחלל, וזה עוד לפני שהזכרנו כמה כיף יהיה לכם לדרוך עליו בחודשי הקיץ הקרים!

וילונות טובים

חדר שינה עם הרבה אור טבעי זה נהדר, אך כראוי לחדר האינטימי ביותר בבית – חשוב גם לדאוג לפרטיות שלנו בתוכו. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לבחור וילונות עם מרקם עדין שיכולים לסנן את אור השמש כשאתם רוצים ליהנות מתנומת צהריים קלה או להסתיר את הפנים מפני החוץ. אם אתם רוצים להוסיף נגיעה של צבע בחדר, דרך הווילון תוכלו לעשות זאת בצורה נהדרת ודי בקלות. פשוט בחרו בצבע שישתלב עם הכריות, השטיח או כל פריט ריהוט אחר בחדר – והדרך לעיצוב החלל תהיה קצרה מתמיד!