כורסת מנוחה המתאימה בדיוק בשבילך

במרבית המשפחות, לחדר הסלון יש תפקיד מרכזי – אירוח בני משפחה ומכרים המגיעים לביקור. בשל כך, מושקעים מאמצים רבים בתכנון המרחב ובבחירת הרהיטים המדויקים העונים על צורכי המשפחה. המטרה המרכזית היא מצד אחד להרכיב חדר סלון מעוצב ונאה, ומצד שני לא להתפשר על הנוחות ויצירת אווירה נעימה. אך לסלון תפקיד חשוב לא פחות – עליו לתת מענה לצורכי בני הבית ולאפשר להם מקום רגוע למנוחה בסופו של יום מתיש. בדיוק לשם כך נוצרו הכורסאות, ניתן לשלב אותן כחלק מהסלון או בנישה נפרדת ליצירת פינה פרטית. על התאמת ובחירת כורסת המנוחה– במאמר הבא.


יושבים בפינה

כיום, חלק גדול מהסלונים מתוכננים כך שהספות פונות למוקד העניין המרכזי – כלומר הטלוויזיה. ואכן, משפחות רבות נהנות לסיים את היום בצפייה משותפת בתכניות אהובות, וגם בסופו השבוע משמש חדר הסלון לצפייה בסרטים. אלא שלעתים, אחרי יום קשה וארוך, מה שרוצים זה לשבת בפינה שקטה, לשקוע בספר טוב, או להרכיב את האזניות ולהירגע לצלילי מוזיקה. לשם כך, ניתן ליצור נישה המרוחקת מעט ממרכז הסלון, ולהרכיב את פינת הקריאה המושלמת. אפשר לבחור בכיסא נדנדה ולשלב שולחן צד לצורך הנוחות, או להעדיף כורסה מרופדת ומפנקת שתעניק את חוויית הרגיעה המושלמת. בכל מקרה, כדי לוודא שבוחרים נכון, מומלץ להגיע לחנות, לנסות את הדגמים השונים ולבדוק איזו כורסה מעניקה את התחושה הנעימה ביותר.

כורסאות טלוויזיה

לכל ספה, נעימה ונוחה ככל שתהיה, יש מגבלה אחת – כשבני המשפחה יושבים עליה ביחד, אין אפשרות למתוח את הרגליים כראוי וליהנות משכיבה נוחה. גם אם רק אדם אחד יושב עליה, לא תמיד יוכל להתפרס בנוחות ולמתוח את השרירים שלו כראוי. בדיוק בשל כך, הפכו כורסאות טלוויזיה לפינה המבוקשת ביותר בכל בית. מרגע שהתיישבת על כורסת הטלוויזיה היא הופכת לחלק מהמרחב הפרטי שלך, ואתה עושה בו כרצונך. אתה יכול לשבת באופן רגיל לחלוטין, אך יש באפשרותך גם לפתוח את החלק התחתון של הכורסה ולזכות בתמיכה מלאה לרגליים. על מנת להבטיח את החוויה המושלמת, כורסאות הטלוויזיה מרופדות היטב בבד נעים למגע. מרגע שיושבים לא ממהרים לקום, בין השאר כדי שאף אחד אחר לא יתפוס את המקום שלך.

מוסיפים גיוון ועניין

כאמור, כורסאות חייבות להיות נוחות ומזמינות, אך יש להן תפקיד חשוב לא פחות כאלמנט עיצובי בחלל הסלון. כורסא מעוצבת ונאה עשויה להוסיף מרקם וצבע לחדר, ובאמצעותה ניתן ליצור פינה מסקרנת ומעניינת. כדי להוסיף עניין, הכורסא יכולה להיות עשויה בסגנון שונה מעט מיתר הרהיטים; אפשר למשל לבחור בבד ריפוד בדוגמה ייחודית, או להעדיף כורסא בעלת רגליים מעוצבות הצבועות בזהב. עם זאת, חשוב כמובן לוודא כי הסגנון של הכורסא אינו "מתנגש" עם הסגנון שנבחר עבור יתר הרהיטים בחדר. על כן, מומלץ לפנות לחנות המתמחה בהתאמה אישית של הריהוט, ולתכנן היטב את עיצוב הסלון כולו.