סלונים פינתיים

רהיטי קיבוץ השלושה בשבילך עד הפרט הקטן ביותר נשמח לתת לך פרטים נוספים, מועדי אספקה, אפשרויות התאמה אישית ועוד זמינים בשבילך עכשיו

התקשרו עכשיו 072-2788090

רוצה להגיע אלינו?

לאיתור הסניף הקרוב לביתך

כאשר אתם מתכננים את עיצוב הפנים של חלל האירוח המרכזי שלכם, יצירת מרחב ישיבה היא קריטריון חשוב ומרכזי. אך במקום לקנות מערכת ישיבה הכוללת שתי ספות גדולות וכורסה, אנו מזמינים אתכם לבחון את היתרונות של סלון פינתי.

סלון פינתי יכול לעזור לכם לנצל את החלל שעומד לרשותכם הרבה יותר טוב. הוא מעולה לחללים קטנים, אך גם חללים גדולים ירוויחו המון מסלון פינתי ענק. אם אתם חובבי הסגנון המינימליסטי, סלונים פינתיים יהיו מעולים למטרה זו. הם חוסכים לכם מקום, מאופיינים עם קווים ישרים ונקיים, ומציעים את אותו מספר מקומות ישיבה. מעבר לכך, רכישת ספה אחת פינתית תהיה הרבה יותר משתלמת לעומת רכישת מערכת ספות שלמה.

הרב תכליתיות של סלונים פינתיים

אצלנו ברהיטי קיבוץ השלושה תוכלו למצוא סוגים שונים של סלונים, אך סלונים פינתיים הם ללא ספק בין הפופולריים שיש. הם אופנתיים להפליא ומתאימים ללא מאמץ לפינת החדר, כך שמשתלבים היטב בחלל ולא תופסים הרבה מקום. הסלון הפינתי ללא ספק מציע לכם רב תכליתיות מהסוג הטוב ביותר, ואם אתם קונים אצלנו, התאמה אישית לצרכים תהיה חלק בלתי נפרד מהדיל.

ברהיטי קיבוץ השלושה אנו מייצרים את הרהיטים בעצמנו, מה שאומר שאם אהבתם סלון פינתי אך הייתם רוצים לבצע התאמות כך שיתלבש בול בחלל שלכם, אצלנו זה אפשרי. אנו נוכל לארגן את העיצוב מחדש כך שיתאים לסלון שלכם, בהתאם לצורת החדר והדרישות המיוחדות שלכם.

מגוון גדול של סלונים פינתיים תחת אותה קורת גג

אנו מודעים לכך שאין בית שדומה לאחר, ושכל משפחה מכניסה את האופי המיוחד שלה לחלל, מה שמשפיע על האווירה. לכן אנו מחזיקים אצלנו מגוון גדול של סלונים פינתיים בעיצובים, סגנונות, צבעים, ריפודים, צורות, טקסטורות ודגמים שונים, כך שתוכלו לעצב את חדר האירוח המרכזי בבית שלכם בהתאם לקריטריונים של עיצוב, נוחות ופונקציונליות, כפי שאתם מגדירים אותם.

אנו כאן כדי לעזור. הצוות המקצועי שלנו זמין עבורכם, קשוב לדרישות ולצרכים שלכם ולכן יכול לעזור לכם לבחור את הדגם המתאים מבחינת מידות, כמו גם מבחינת הצבעים והאלמנטים העיצוביים שכבר נמצאים בבית שלכם.

כמה יעלה לנו סלון פינתי?

כולנו רוצים להשיג איכות, נוחות, עיצוב ופונקציונליות במחיר המשתלם ביותר ולכן מציאת סלון פינתי זול זוהי מטרה של רבים מהלקוחות שלנו. אנו מבינים את הצורך שלכם לקבל את העסקה הטובה ביותר, ולכן מעמידים לרשותכם את האפשרות לקנות סלון פינתי במחיר כמה שיותר משתלם.

הדרך שלנו לעשות זאת היא על ידי ייבוא אישי. מלבד ייצור רהיטים בעבודת יד, אנו מייבאים סלונים ורהיטים באופן אישי וכך חוסכים מכם את פערי התיווך. קולקציית היבוא שלנו מרהיבה בפני עצמה, אבל אם אתם רוצים למצוא מחירים יותר משתלמים אתם תמיד מוזמנים להגיע בתקופת מבצעי סוף העונה. מכיוון שאנו דואגים להתחדש מדי שנה ולעדכן את קולקציית הסלונים שלנו בהתאם לטרנדים הכי חמים, הקולקציות הקודמות זמינות עבורכם במחירים הרבה יותר מוזלים.

אנו מזמינים אתכם לעצב לעצמכם חלל אירוח חלומי עם הסלונים הפינתיים של רהיטי קיבוץ השלושה. הסלונים שלנו הם פרי עיצובם של מעצבים מובילים, ניתן להתאים אותם באופן אישי לכל חלל והם ישמשו אתכם לאורך זמן! לפרטים על סלון פינתי שאהבתם צרו אתנו קשר או בקרו בסניף הקרוב אליכם!

הישארו תמיד מעודכנים

הטרנדים החמים, פרסומים ראשונים וכל המבצעים מחכים לכם ברשתות החברתיות

Follow
Like
Follow