מיטות זוגיות

רהיטי קיבוץ השלושה מיטות מרופדות
מיטות מרופדות
רהיטי קיבוץ השלושה מיטות זוגיות עץ
מיטות עץ

רהיטי קיבוץ השלושה בשבילך עד הפרט הקטן ביותר נשמח לתת לך פרטים נוספים, מועדי אספקה, אפשרויות התאמה אישית ועוד זמינים בשבילך עכשיו

התקשרו עכשיו 072-2788090

רוצה להגיע אלינו?

לאיתור הסניף הקרוב לביתך

חדר השינה הוא אחד החדרים הכי חשובים בבית, כיוון ששינה רגועה היא המפתח לבריאות טובה ושלווה נפשית. מיטה זוגית היא ריהוט שילווה אתכם כל יום במשך שנים, ולכן חשוב שזו תהיה מיטה זוגית מומלצת ואיכותית שתשרת אתכם בנאמנות. בקנייה של מיטות זוגיות צריך לקחת בחשבון לא רק את העיצוב והאסתטיקה, אלא גם את הנוחות והאווירה שהמיטה יוצרת.

איך תבחרו את המיטה המושלמת עבורכם?

אנו מציעים מגוון רחב של מיטות זוגיות מעוצבות ובגדלים שונים כדי שכל זוג ימצא את המיטה המושלמת עבורו. חוששים ללכת לאיבוד בין המגוון הרחב? תנו לנו לגלות לכם סוד קטן – המפתח לקנייה של מיטות זוגיות הוא המידות והעיצוב.

מידות סטנדרטיות או קינג סייז?

המידה הסטנדרטית היא בדרך כלל רוחב של 140 ס"מ ואורך של 180 או 200 ס"מ, כאשר מידת הביניים היא הקווין סייז ברוחב של 160 ס"מ, ואילו הקינג סייז מגיעה ברוחב של לפחות 180 ס"מ. כדי לבחור את המידה הנכונה עבורכם כדאי לקחת בחשבון כמה דברים, בראש ובראשונה אילוצים חיצוניים כמו המידות של חדר השינה, ואם רכשתם מזרון אורתופדי – מה המידות שלו. וכמובן בתוך כל זה נכנסת ההעדפה האישית שלכם, כאשר יש זוגות שעבורם רוחב של 140 ס"מ הוא די והותר, ואילו אחרים מעדיפים מיטה זוגית קינג סייז שמעניק יותר מרחב.

מיטות זוגיות עם ארגז מצעים

מידות זוגיות עם ארגז מצעים מושלמות לחדרי שינה קטנים ובתים בהם יש מעט מקומות אחסון. בקניית מיטה זוגית עם ארגז מצעים תוכלו לזכות בשטח אחסון נוסף, מבלי לתפוס עוד נתח מחלל הבית, וכך לשמור על אווירה פתוחה ושלווה מבלי לפגוע בעיצוב הקיים. בכל אולמות התצוגה שלנו, קיים מבחר רחב של מיטות זוגיות עם ארגז מצעים בעיצובים וסגנונות שונים, ואנו ממליצים לכם לפני הרכישה המשמעותית להגיע, להתרשם ולהתנסות בכדי לבחור את המיטה המושלמת עבורכם.

כאשר בוחרים מיטה זוגית עם ארגז מצעים ישנם מספר שיקולים שיש לתת את הדעת לגביהם כדוגמת גודל הארגז, מנגנון הפתיחה, ומיקום המיטה בחלל החדר. לכל אלו אנו נשמח לייעץ ולהעניק לכם את השירות המקצועי ביותר כך שתזכו למיטה שתספק את כל צרכיכם.

לחלום ולהגשים 

רבים מהדגמים שאנו מציעים כוללים מיטה זוגית וריהוט נלווה בעיצוב תואם, על מנת ליצור את חדר השינה המושלם עבורכם. כל עיצוב או קונספט שעליו חלמתם – אנחנו כאן כדי להגשים אותו ולהפוך את החלום למציאות. חדרי השינה שלנו מעוצבים בקווים נקיים ואלגנטיים ויוצרים אווירה רגועה, חמימה וביתית. סגנונות העיצוב שונים ומגוונים, כך שתוכלו למצוא מיטה זוגית שמתאימה לחלל חדר השינה, עונה על טעמכם ומתכתבת עם הקונספט העיצובי של שאר הבית. מגוון הדגמים מתוכננים כך שהריהוט הנלווה מציב את המיטה במרכז, ויוצר אחידות וזרימה בחלל. לכל מיטה זוגית ישנו אופי ייחודי, שמתקבל באמצעות המשחק והשילוב של חומרי הגלם השונים. כל זאת כדי לענות על סגנונות העיצוב המודרניים והמגוונים הקיימים היום.

למה כל כך חשוב להשקיע בחדר השינה?

שנת לילה איכותית מספקת לנו אנרגיה, תורמת למצב הרוח וההרגשה הטובה, ולא פחות חשוב – שומרת עלינו בריאים. למחסור בשינה יש השפעות ברמה היומיומית אך גם לטווח הרחוק, וזה כבר ברור וידוע שאנחנו הישראלים לא ישנים מספיק. ובדיוק בגלל זה כל כך חשוב לנו לעצב מיטות זוגיות וחדרי שינה שיעניקו לכם את המפלט המושלם מהשגרה הלוחצת. אנחנו רוצים שחדר השינה יהיה האי הפרטי שלכם, בו תוכלו להקדיש לעצמכם את הזמן והשלווה לה אתם כל כך זקוקים.

כאשר אתם מתלבטים בין דגמים שונים של מיטות מעוצבות וריהוט משלים תשקלו את הצדדים הפרקטיים של מידות והתאמה לחלל חדר השינה. אבל תאפשרו לעצמכם לעצור לרגע, לעצום את העיניים ולבדוק מהי התחושה שהעיצוב מעורר בכם. העיצוב הנכון יגרום לכם להרגיש רגועים יותר ויעורר את החשק לצלול אל תוך שינה עמוקה, וזה הרגש הכי נכון והכי מדויק בעבור חדר השינה המושלם.

מגוון הדגמים ומגוון מיטות זוגיות במבצע ממתין לכם בסניפים של רהיטי קיבוץ השלושה, כך שתוכלו להתנסות בכל אחד מהם, וכמובן להחליט ביחד איזו מיטה זוגית היא האידיאלית עבורכם. רבים מהדגמים מגיעים במידות שונות וניתן לבצע שינויים והתאמות בסוג העץ, הצבע, הגימור והרהיטים הנלווים. הצוות המקצועי שלנו ישמח לייעץ ולסייע לכם בבחירה, כך שתקבלו בדיוק את הדגם עליו תמיד חלמתם.

הישארו תמיד מעודכנים

הטרנדים החמים, פרסומים ראשונים וכל המבצעים מחכים לכם ברשתות החברתיות

Follow
Like
Follow