כסאות לפינת אוכל

רהיטי קיבוץ השלושה בשבילך עד הפרט הקטן ביותר נשמח לתת לך פרטים נוספים, מועדי אספקה, אפשרויות התאמה אישית ועוד זמינים בשבילך עכשיו

התקשרו עכשיו 072-2788090

רוצה להגיע אלינו?

לאיתור הסניף הקרוב לביתך

תהליך הרכישה של כסאות לפינת אוכל יכול להיות מאתגר במיוחד, זאת בגלל הצורך לבחור כסאות אוכל שיהיו אלגנטיים ויתאימו לעיצוב של פינת האוכל, ולצד זה יהיו פונקציונאליים ונוחים. אך אל דאגה, אנחנו כאן כדי לעזור לכם לבחור כסאות אוכל שיענו על כל הצרכים שלכם בצורה מושלמת. הסוד לבחירה נכונה של כסאות אוכל הוא לבחור כסאות איכותיים מחומרי גלם מצוינים, שישרתו אתכם בנאמנות כל יום במשך שנים.
השלב הראשון הוא כמובן לחשוב על הנוחות- האם אתם מעדיפים כסאות אוכל בעלי משענת גבוה? אולי תהיו מעוניינים במשענות יד? האם יש בבית ילדים קטנים ולכן כדאי לרכוש כסאות קלים כדי לאפשר לילדים להתיישב בעצמם? בסניפי הרשת תוכלו לבחון את הדגמים באופן אישי, וכמובן לשים דגש על כל צורך ייחודי אחר. הצוות המקצועי שלנו ישמח לייעץ ולסייע בבחירת הדגם המושלם עבורכם.

בחירת הכיסא והתאמתו לעיצוב הבית

ועכשיו, אחרי מחשבה מעמיקה על הפונקציות החשובות שימלאו כסאות האוכל, הגענו לשלב המהנה – בחירת העיצוב. חשבו תחילה מהו הקו העיצובי של החלל הקיים, וכיצד תרצו שכסאות האוכל יתרמו לו. הדגם הנכון של כסאות אוכל ישדרג את העיצוב בקלות ויוסיף לפינת האוכל אופי מיוחד. בין מבחר הדגמים תמצאו דגמים המבוססים על עץ, המעניקים תחושה ביתית וחמימה, דגמים המעוצבים בקווים נקיים היוצרים עיצוב אלגנטי ויוקרתי. וכמובן דגמים משולבים בריפוד צבעוני, המעניק טאצ' קליל ומרענן. אל תהססו לשאול את הצוות שלנו אילו התאמות ניתן לבצע, כדי להגיע לשילוב המושלם של איכות, נוחות ועיצוב.

כיסא אוכל בסגנון כפרי

עיצוב המטבח בסגנון כפרי יעניק לכם אווירה קסומה, חמימה ומשפחתית, כזו שתיצור לכם זיכרונות נעימים מזמנים של הארוחות משפחתיות או הקפה השקט בבוקר. לכן, כשבוחרים בסגנון עיצוב זה, לעיצוב כסאות פינת אוכל ישנה חשיבות מכרעת ביצירת ההרמוניה בחלל על-ידי התאמתם לשולחן האוכל ויתר רהיטי המטבח. עיצוב בסגנון כפרי יוצר חיבור בין החוץ, הטבע והמרחבים הפתוחים לבין ביתכם. למעשה הוא פשוט מכניס את הטבע הביתה. לכן בעיצוב זה כיסאות פינת לאוכל לרוב עשויים עץ, נותרים בגווני העץ הטבעיים או צבועים בצבעים בהירים ורכים. כמו כן, על מנת לשמור על מראה רך ונעים, מרבית שולחנות האוכל גם הן עשויות עץ, בגוונים טבעיים וצורתן רכה ועגולה.

כסאות אוכל בעיצוב מודרני

עיצוב בית בסגנון מודרני מייצר בבית אווירה שקטה ונעימה בעזרת שמירה על כמה עקרונות יסוד כדוגמת מינימליזם בריהוט, שמירה על פונקציונליות הריהוט, בחירת פלטת גוונים ניטרליים, או יצירת ניגודיות עזה בין רהיטים מסוימים. כל עקרונות אלו מטרתם לשמור על מרחבים פתוחים, אווירה נעימה, שקטה ולא עמוסה. אמנם העיצוב המודרני מונחה על-ידי קווים אלו, אך אין הוא מחייב הצמדות לסגנון עיצובי אחד, לכן ניתן לשלב כמה סגנונות עיצוביים לאור טעמו האישי של הלקוח, וזאת כמובן תוך שמירה על עקרונות היסוד וחשיבה על צרכי בני הבית.

היות ובעיצוב פנים מודרני ניתן לשלב כמה סגנונות, כסאות פינת האוכל אינן חייבות להסתמך על סגנון עיצוב ספציפי, אך עליהן לשמור על קווים נקיים ומינימליסטיים. בנוסף, בעיצוב מודרני ישנה אפשרות ליצור ניגודיות בין הגוונים השונים בחלל, ולכן במרכזי הרשת ישנו מגוון רחב של כסאות פינת אוכל העשויים חומרים וגוונים שונים. המטרה הסופית היא יצירת חלל בעל אווירה ביתית, חמימה ועוטפת, ומשום כך כסאות לשולחן אוכל בהחלט עשויות להיבנות מחומרים טבעיים וגוונים חמים, זאת כדוגמת כסאות עץ לפינת אוכל, שתפקידן איזון העיצוב הפונקציונלי והנקי בבית.

במרכזנו השונים יש מגוון עצום של כסאות לשולחן אוכל, מעולמות עיצוביים שונים, ולכן אנו ממליצים לכם להגיע ולהיוועץ עם מומחינו, כך שתבחרו את הסגנון הנכון ביותר לפינת אוכל בביתכם.

הישארו תמיד מעודכנים

הטרנדים החמים, פרסומים ראשונים וכל המבצעים מחכים לכם ברשתות החברתיות

Like
Follow